FrogVLE ID & Password Untuk Ibubapa



Makluman kepada semua ibu bapa dan penjaga pelajar-pelajar SK Temenggong Abdul Rahman, Segamat. Untuk pengetahuan semua, SK TAR sedang dalam proses menggunapakai platform pembelajaran alaf baru yang dikenali sebagai 1BESTARINET VLE FROG inisiatif Kementerian Pelajaran Malaysia dan YTL.  Platform ini membolehkan murid, guru dan pelajar untuk mengakses platform pembelajaran ini dari mana-mana lokasi tak kira sekolah, rumah atau di luar. Untuk makluman ibu bapa, pada masa ini para pelajar sedang dan akan diberikan kursus berkaitan dengan VLE Frog yang akan digunakan oleh mereka semasa proses pengajaran dan pembelajaran dan menyiapkan tugasan di rumah.
IBUBAPA dan PENJAGA juga digalakkan mengakses laman pembelajaran ini dengan mendapatkan  USER ID dan PASSWORD dengan mengakses laman berikut:
* Ibubapa dan penjaga hanya akan menerima 1 ID sahaja bagi kesemua anak-anak yang bersekolah. Sistem akan membuat padanan secara automatik semasa pendaftaran pelajar. Sebarang permasalahan dan pertanyaan boleh hubungi pihak sekolah atau Admin projek VLE SK TAR.

Tiada ulasan: